📍 Missä? Senaatintori, Helsinki
📅 Milloin? Sunnuntaina 18.5.2025 klo 14.00
Tule mukaan osoittamaan rauhanomaisesti mieltä hallituksen toimia vastaan! Tapahtuma on päihteetön ja koko perheelle sopiva.
Mitä mukaan?
– Sään mukaiset vaatteet, eväät ja juotavaa
– Korvatulpat tai kuulosuojaimet
– Oma kyltti tai banderolli (ei puolueiden tunnuksia eikä syrjiviä viestejä)
– Jätä lemmikit kotiin
Saapuminen:
– Metro: Helsingin yliopisto (7 min kävellen)
– Raitiovaunut: 2 ja 9T
Liity mukaan etänä:
Tee oma teos (esim. kyltti, piirros, kuva) ja jaa se somessa tunnisteella #epaluottamuslause
Turvallisuus:
Paikalla on järjestyksenvalvojia ja tukihenkilöitä. Mielenosoitus on kaikille turvallinen paikka.
Lisätiedot ja somekanavat:
Facebook: fb.me/e/2JKuvLebZ
Instagram & TikTok: @epaluottamuslause